Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze WRZESIEŃ
- Uczestniczy w swobodnych rozmowach z dziećmi i N
- Wypowiada się na interesujący je temat w małych zespołach.
- Słucha krótkich utworów literackich, odpowiada na pytania dotyczące ich treści
- Uczestniczy w zabawach usprawniających pracę narządów mowy.
- Zna i wskazuje swoje miejsce i swój znaczek w szatni, łazience, itp.
- Zna i podaje N. swoje imię i nazwisko.
- Rozpoznaje siebie na zdjęciu.
- Podchodzi do N. na wezwanie.
- Uczestniczy w zabawach dowolnych w małych zespołach.
- Uczestniczy w zabawach tematycznych i integracyjnych.
- Zna i stosuje zasady zgodnego współżycia w grupie – kodeks przedszkolaka.
- Zna położenie i wyposażenie przedszkolnego placu zabaw; wie, jak bezpiecznie się tam bawić
- Zna, nazywa i wskazuje części ciała u siebie i innych: ręka, noga, uszy, oczy
- Jest samodzielne w łazience.
- Stosuje się do zasad bezpieczeństwa podczas pobytu na świeżym powietrzu, spacerach, wycieczkach.
- Dostrzega i nazywa zmiany zachodzące jesienią w przyrodzie.
- Wskazuje, nazywa i rozpoznaje zmysłami owoce: jabłko, gruszka, śliwka.
- Poznaje pracę policjanta.
- Zna i stosuje słowa określające kierunki: w przód, w tył.
- Zna i stosuje pojęcia określające wielkość: duży, mały.
- Rozpoznaje koło.
- Przelicza w dostępnym dla siebie zakresie.